Каралюс М. М.Karalius M. M.2018-09-262018-09-262010Каралюс, М. М. Риси стилю модерн у камерно-вокальній творчості Нестора Нижанківського [Текст] / М. М. Каралюс // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 261–269.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5371У статті досліджено камерно-вокальна творчість українського композитора Нестора Нижанківського (1893-1940), що нечисленна за своїм об'ємом, але надзвичайно симптоматична в руслі модерних ідей. Вишуканий естетизм авторських поетичних уподобань спричинив звернення композитора до текстів його сучасників Олександра Олеся, Богдана Лепкого, Меланії Семаки, Уляни Кравченко. Мотиви остальгії,сну, патетика, драматичність притаманні яскраво-суб'єктивному, максимально емоційному стилю авторського висловлювання.The article is devoted to chamber-vocal works by Ukrainian composer Nestor Nizhankivskyi (1893-1940), few in scope, but highly symptomatic built in the context of ideas of Art Nouveau. Refined aesthetism of author poetic tastes led composer's treatment to the texts by his contemporaries Alexander Oles, Bogdan Lepkyi, Melanie Semaka, Uliana Kravchenko. Motives of nostalgia, a dream, a pathos, the drama inherent in bright subjective, emotional style of author statements.ukстиль модернсолоспівполіфонізаціяритмічна орнаментальністьпсихологізмпатетикадраматизмromancepolifonisationrhythmic ornamentationpsychologypathosdramaРиси стилю модерн у камерно-вокальній творчості Нестора НижанківськогоThe Features of Art Nouveau in Chamber-Vocal Works by Nestor NizhankivskyiArticle