Тихонович В. М.Tykhonovych V. M.2019-11-222019-11-222009Тихонович, В. М. Основи діяльності тьютора у шкільному навчанні [Текст] / В. М. Тихонович // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 158–167.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8046У статті розглянуто питання подання тьюторства у контексті зміни звичної для традиційної школи педагогічної практики, визначено місце тьютора у системі шкільного навчання; охарактеризовано відмінності позицій учителя і тьютора; розкрито функціональні основи діяльності тьютора як наставника, опікуна дитини у процесі реалізації її індивідуальної освітньої програми.The article reviews the problems of presenting tutorship in the context of changing common for the traditional school pedagogical practice, it also defines the role of a tutor in the system of school education. The work reveals the functional basis of a tutor’s activities as a pupil’s advisor in the process of his individual educational program realization.ukпедагогічна практикатьюторсистема шкільного навчанняіндивідуальна освітня програмаpedagogical practicetutorsystem of school educationindividual educational programОснови діяльності тьютора у шкільному навчанніBasics of Tutor Activity in School EducationArticle