Устименко-Косоріч Олена АнатоліївнаUstymenko-Kosorich Olena Anatoliivna2017-12-042017-12-042013Устименко-Косоріч, О. А. Баянно-акордеонна панорама Сербії: освітньо-педагогічний аспект [Текст] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 118–126.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3028Статтю присвячено дослідженню сербської баянно-акордеонної школи та її розвитку в різних контекстах: педагогічної думки, культурноосвітніх проблем, характерних тенденцій та закономірностей. Кожний етап привніс змістові доповнення, розкриваючи динаміку розвитку сербської баянно-акордеонної школи від народження просвітницьких форм у контексті розквіту масового музикування через становлення педагогічної діяльності та виконавської практики ідейних окремих лідерів, ствердження її позицій в світовому просторі, піднесення продуктивного рівня інноваційних педагогічних технологій, творчої діяльності її представників.The article deals with the Serbian accordeon school and its development in various contexts: pedagogical thought, cultural and educational issues specific trends. Each stage brings substantial additions, revealing the dynamics of the Serbian accordeon school education from the birth of the forms in the context of mass flowering of music-making through the establishment of educational activities and performance practice of individual leaders, the statement of its position in space, raising the level of productive innovative educational technology, creative activities of its representatives.ukбаянно-акордеонна школамузична освітаметодипедагогічні технологіїпедагогфундаторрепертуарaccordeon schooleducationmethodseducational technologyteacher and founder of the repertoireБаянно-акордеонна панорама Сербії: освітньо-педагогічний аспектAccordeon Snapshot of Serbia: Educational and Pedagogical AspectsArticle