Іванчук Ю. Б.Ivanchuk Yu. B.2018-08-302018-08-302011Іванчук, Ю. Б. Модель формування фундаментальних фізичних теорій як основа вивчення науково-природничих дисциплін (фізики) у ВТНЗ [Текст] / Ю. Б. Іванчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 29–35.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5155У статті досліджується формування фундаментальних фізичних теорій та розробка моделі (структури змісту) курсу «Загальна фізика» у вищих технічних навчальних закладах. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку форм навчання науково-природничих дисциплін відповідно до принципу наступності формування фундаментальних фізичних теорій в умовах реалізації неперервності освіти.The article dedicated to the formation of fundamental physical theories and development models (structure content) course «General Physics» in higher education schools». Analyzed modern tendencies of development of forms of training scientific and natural disciplines in accordance with the principle of formation sequence of fundamental physical theories in terms of implementing the continuity of education.ukфундаментальні наукифундаментальні теоріїфундаментальні поняттяузагальнена модельнеперервність освітинауково-природничі дисципліниbasic sciencefundamental theoryfundamental conceptsgeneralized model the continuity of educationnatural and scientific disciplinesМодель формування фундаментальних фізичних теорій як основа вивчення науково-природничих дисциплін (фізики) у ВТНЗModel of Fundamental Physical Theories as a Basis for Scientific Study of Natural Sciences (Physics) in the Higher Technical SchoolsArticle