Одінцова Оксана ОлександрівнаOdintsova Oksana OleksandrivnaГавриленко Марина СергіївнаHavrylenko Maryna Serhiivna2020-12-282020-12-282020Гавриленко, М. С. Особливості використання оберненого навчання у старшій школі (на прикладі вивчення теми «Показникова та логарифмічна функції») [Текст] : магістер. робота / М. С. Гавриленко ; науковий керівник О. О. Одінцова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 100 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9635У магістерській роботі розглянуто використання моделі «оберненого навчання» в старшій школі на уроках алгебри і початків аналізу, показано переваги і недоліки моделі «перевернутого» класу в порівнянні з традиційним методами навчання математики. Розглянуто методичні особливості навчання теми «Показникова та логарифмічна функції», розроблена методика викладання даної теми у «перевернутому» класі. Проаналізовано відповідний навчальний матеріал з алгебри і початків аналізу для учнів 10-11 класів.There are considering the using "flipped learning" model in high school in algebra lessons in the master's thesis. It’s showing the advantages and disadvantages of the model of "flipped class" in compare on with the traditional method of teaching mathematics. Methodological features of teaching the topic "Exponential and logarithmic functions" are considered, and a method of teaching this topic in an "inverted" classis is developed. There are analyzed corresponding educational material of algebra is for students in grades 10-11.ukобернене навчанняперевернутий класвідеоуроклогарифмічна функціяflipped learningflipped classvideo tutoriallogarithmic functionОсобливості використання оберненого навчання у старшій школі (на прикладі вивчення теми «Показникова та логарифмічна функції»)Features of Using Flipped Learning in High School (On the Example of Teaching the Topic "Exponential and Logarithmic Functions")Masters