Бевз В. Г.Bevz V. H.2019-01-102019-01-102017Бевз, В. Г. Сучасний підручники математики – ефективний засіб розвитку творчої особистості учня [Текст] / В. Г. Бевз // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 58–60.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6498У статті розглядається проблема створення сучасної системи задач і вправ для ефективного навчання алгебри і геометрії в сучасній школі. Пропонується урізноманітнювати систему задач шкільних підручників математики на основі включення відкритих і комплексних задач.The problem of creating a modern system of tasks and exercises for effective learning algebra and geometry in modern schools. It is proposed to vary the system problems of mathematics textbooks based on the inclusion of open and complex tasks.ukсучасні шкільні підручникиалгебрагеометріявідкриті задачікомплексні задачіmodern textbooksalgebrageometryopen taskcomplex problemСучасний підручники математики – ефективний засіб розвитку творчої особистості учняModern Textbooks of Mathematics - an Effective Means of Developing Creative Individual StudentArticle