Оробінська Руслана ВолодимирівнаOrobinska Ruslana VolodymyrivnaФалендаш Сергій ОлександровичFalendash Serhii Oleksandrovych2021-01-062021-01-062020Фалендаш, С. О. Концепт маскулінність в сучасній німецькій рекламі [Текст] : магістер. робота / С. О. Фалендаш ; науковий керівник Р. В. Оробінська. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 96 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9714У магістерській роботі здійснено встановлення сутності концепту маскулінність, який репрезентовано в сучасній німецькомовній рекламі.The master's thesis establishes the essence of the concept of masculinity, which is represented in modern German-language advertising.ukмаскулінністьконцептгендерна лінгвістикастереотиптипи маскулінностейmasculinityconceptgender linguisticsstereotypetypes of masculinitiesКонцепт маскулінність в сучасній німецькій рекламіThe Concept of Masculinity in Modern German AdvertisingMasters