Гриценко АндрійHrytsenko Andrii2022-12-022022-12-022021Гриценко А. Методологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки [Текст] / А. Гриценко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2021. – № 1(9). – С. 10–14https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12590У статті визначено основні методологічні підходи дослідження педагогічної системи цілеспрямованого формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки.The article identifies the main methodological approaches to the study of the pedagogical system of purposeful formation of professional competence of future history teachers in the process of professional training.ukпрофесійна компетентністьмайбутніх учителі історіїметодологічні підходифахова підготовкаprofessional competencefuture history teachersmethodological approachesprofessional trainingМетодологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовкиMethodological Approaches to the Formation of Professional Competence of Future History Teachers in the Process of Professional TrainingArticle