Попов В. Д.Popov V. D.2018-01-312018-01-312012Попов, В. Д. Умови формування та розвитку пізнавального інтересу в учнів до фізичної географії [Текст] / В. Д. Попов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 284–293.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3840У статті висвітлено сутність категорії інтересу, розглянуто поняття пізнавального інтересу як складного психолого-педагогічного утворення, досліджено та розкрито умови, дотримання яких впливає на формування та розвиток пізнавального інтересу в учнів до вивчення фізичнбігеографі'і, іхзацікавленості предметом.The article highlights the essence of the category of interest, considered the notion of cognitive interest as a complex psycho-pedagogical formation, investigated and exposed conditions, observance of which affect the formation and development of cognitive interest of pupils to study physical geography, a subject of their interest.ukінтереспізнавальний інтересумови формування та розвитку пізнавального інтересупроцес навчанняякість знаньзацікавленість географієюinterestcognitive interestconditions of formation and development of cognitive interestinterest in geographylearning process and the quality of knowledgeУмови формування та розвитку пізнавального інтересу в учнів до фізичної географіїConditions of Formation and Development of Cognitive Interest of Pupils to Study Physical GeographyArticle