Лисенко ІринаLysenko IrynaПрацьовитий Микола ВікторовичPratsovytyi Mykola Viktorovych2019-04-092019-04-092017Лисенко, І. М. Елементи дискретної математики у курсі «Вступ до спеціальності Математика» [Текст] / І. М. Лисенко, М. В. Працьовитий // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 112–113.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7127Доповідь присвячена змісту курсу «Вступ до спеціальності Математика», аргументації доцільності вивчення елементів дискретної математики в даному курсі, необхідних для якісного засвоєння знань з лінійної алгебри, аналітичної геометрії та математичного аналізу студентами 1-го курсу математичних спеціальностей педагогічного університету, і фактичному наповненню теми «Числові послідовності з властивістю однорідності», яка включає вивчення арифметичної, геометричної, гармонічної, середньо квадратичної прогресій та послідовностей Фібоначчі. В ній крім змістовного наповнення теми пропонуються система задач для самостійного розв’язання і система діагностики знань, основний акцент здійснюється на виклад матеріалу з єдиних теоретичних позицій, а також інваріантності форми стосовно порядкового номера члена послідовності.In the talk, we discuss content of the course “An Introduction to MATHEMATICS”. We prove that elements of discrete mathematics in this course are necessary for effective learning of linear algebra, analytic geometry and mathematical analysis by first year students of mathematical specialities in pedagogical university. Content for the topic “Numeral sequences with the property of homogeneity” is given (in particular, learning of arithmetic, geometric, harmonic, quadratic progressions and Fibonacci sequences). We also propose system ofproblems for self-study and system for diagnosis of knowledge. We highlight that text is given on the unique theoretical position and form is invariant with respect to number of the term of sequence.ukдискретна математикавступ до спеціальності «Математика»зміст курсучислові послідовностіпрогресіїсередні значенняякість знаньфундаментальні математичні курсиматематична культурадіагностика знаньміж предметні зв’язкиdiscrete mathematicsintroduction to Mathematicscontent of coursenumeral sequencesprogressionsmean valuesquality of knowledgebasic mathematical coursesmathematical culturediagnosis of knowledgeinterdisciplinary relationsЕлементи дискретної математики у курсі «Вступ до спеціальності Математика»Elements of Discrete Mathematics in the Course “An Introduction to Mathematics”Article