Лісова Людмила ІванівнаLisova Liudmyla Ivanivna2019-03-042019-03-042019Лісова, Л. І. Моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / Л. І. Лісова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 40–43.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6805В статті розглянуто значення моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. Саме моделювання має важливе значення для усвідомлення не лише структури задачі, а й зв’язків між даними і шуканими величинами, про які йдеться.In the article the value of modeling in the process of solving arithmetic problems with younger students with severe speech disorders is considered. Modeling is important for understanding not only the structure of the problem, but also the relationships between the data and the desired values, which are referred to.ukарифметична задачамисленнямоделюваннярозвитокрозумінняarithmetical problemthinkingmodelingdevelopmentМоделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовленняSimulation in the Process of Solving Arithmetic Problems with Junior High School Students with Severe Speech ImpairmentArticle