Прокопенко Л. І.Prokopenko L. I.2018-06-072018-06-072011Прокопенко, Л. І. Мовленнєва тактика відмови в педагогічному спілкуванні: лінгводидактичний аспект [Текст] / Л. І. Прокопенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 379–386.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4930У статті розглянуто специфічні параметри мовленнєвого жанру незгоди, досліджуються різнорідні форми реалізації тактики відмови в характерних педагогічних ситуаціях її функціонування, описано дидактичні й мовленнєві можливості відмови, що сприяють конструктивному педагогічному спілкуванню в аналізованих ситуаціях.The article deals with the specific parameters concerning the genre of disagreement. Various forms of the denial tactics realization in typical pedagogical situations of its (that of denial) functioning are analyzed; the didactic and speech possibilities of denial aimed at enabling efficient pedagogical communication in the investigated situations are described.ukпедагогічне спілкуваннямовленнєві жанри незгодитактика відмовиspeech genredenial tacticspedagogical communicationМовленнєва тактика відмови в педагогічному спілкуванні: лінгводидактичний аспектSpeechdenial Tactics in Pedagogical Communication: Linguistic and Didactic AspectsArticle