Рижова Віра ВасилівнаRyzhova Vira Vasylivna2023-11-212023-11-212023Рижова, В. В. Діяльнісний підхід на уроках географії як засіб розвитку математичної компетентності [Електронний ресурс] // Восьмі Сумські наукові географічні читання : збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції, (Суми, 13–14 жовтня 2023 р.) / СумДПУ імені А. С. Макаренка ; Сумський відділ Українського географічного товариства ; [упорядник А. О. Корнус]. – Елект. текст. дані. – Суми, 2023. – С. 152–155.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14080Діяльнісний підхід до вивчення географії сприятиме формуванню не лише предметних (географічних), а й ключових компетентностей (інформаційноцифрової, соціальної і громадянської підприємницької, загальнокультурної та екологічної грамотності тощо). Велика роль у вивченні географії відводиться роботі з статистичним матеріалом для встановлення причинно-наслідкових зв'язків, правильного оцінювання найважливіших соціально-економічних питань.An active approach to the study of geography will contribute to the formation of not only subject (geographic), but also key competencies (information-digital, social and civic entrepreneurial, general cultural and environmental literacy, etc.). A great role in the study of geography is given to work with statistical material to establish cause-and-effect relationships, correct assessment of the most important socio-economic issues.ukдіяльнісний підхідactive approachуроки географіїgeography lessonsматематична компетентністьmathematical competenceДіяльнісний підхід на уроках географії як засіб розвитку математичної компетентностіActivity-Based Approach in Geography Lessons as a Means of Developing Mathematical CompetenceArticle