Кочержинська АнжелаKocherzhynska Anzhela2024-07-292024-07-292024Кочержинська А. Партнерська взаємодія в інклюзивній освіті в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / А. Кочержинська // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 215–219.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15272У публікації розглянуто педагогічний аспект партнерської взаємодіїу інклюзивній освіті. Підкреслено важливість впровадження партнерської педагогіки у освітній процес закладів спеціальної освіти. Виокремлено основні аспекти педагогіки партнерства. Окреслено особливості впровадження партнерської взаємодії у закладах спеціальної освіти у процесі навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.The publication examines the pedagogical aspect of partnership interaction in special education. The importance of implementing partner pedagogy in accordance with the requirements is emphasized. The main aspects of partnership pedagogy are highlighted. The peculiarities of the implementation of partnership interaction in institutions of special education in the process of education and upbringing of children with special educational needs are outlined.ukпедагогіка партнерствапартнерська взаємодіяспеціальна освітанавчально-пізнавальна діяльністьзаклад спеціальної освітиpartnership pedagogypartnership interactionspecial educationeducational and cognitive activityspecial education institutionПартнерська взаємодія в інклюзивній освіті в роботі з дітьми з особливими освітніми потребамиPartnership in Inclusive Education in Working with Children with Special Educational NeedsArticle