Зарва Світлана ВалентинівнаZarva Svitlana ValentynivnaБушанова Тетяна АнатоліївнаBushanova Tetiana Anatoliivna2018-10-112018-10-112018Зарва, С. В. Використання слів-паронімів у процесі розвитку фонематичного слуху у дітей дошкільного віку [Текст] / С. В. Зарва, Т. А. Бушанова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VII Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 78–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5562У статті висвітлено особливості використання слів-паронімів у процесі розвитку фонематичного сприймання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення під час логопедичної роботи.The article reveals the peculiarities of using word-paronyms in the development of phonemic perception of preschool-age children with speech disorders during speech therapy work.ukпаронімипаронімічні парифонематичне сприйманняфонетико-фонематичне недорозвинення мовленняparonymsparonymic pairsphonemic perceptionphonetic-phonemic underdevelopmentВикористання слів-паронімів у процесі розвитку фонематичного слуху у дітей дошкільного вікуUse of Words-Paronyms During the Development of Phonemic Hearing in Preschool ChildrenArticle