Тітова ОльгаTitova Olha2020-10-122020-10-122020Тітова, О. В. Методика навчання математики учнів 5-6 класів в умовах інклюзії [Текст] / О. В. Тітова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 190–191.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9389У тезах подається стисла характеристика методики навчання математики учнів 5-6 класів в умовах інклюзії. Розглянуто один з ефективних методів навчання математики дітей з особливими потребами. Коротко розкрито переваги використання ігрового методу, та як він впливає на дітей з особливими потребами.Theses provide a brief description of the methods of teaching mathematics to students in grades 5-6 in inclusion. One of the effective methods of teaching mathematics of children with special needs is considered. The advantages of using the play method and how it affects children with special needs are briefly explained.ukуніверсальні навчальні діїіндивідуальна та групова роботаметод «новизни»universal educational actionsindividual and group worknovelty methodМетодика навчання математики учнів 5-6 класів в умовах інклюзіїMethods of Teaching Mathematics of Pupils of 5-6 Classes in the Conditions of InclusionArticle