Марунич Ігор АндрійовичMarunych Ihor AndriiovychСмирнов Ігор ГеоргійовичSmyrnov Ihor Heorhiiovych2025-05-222025-05-222024Марунич І. Краудсорсинг як додатковий інструмент управління туристичною галуззю України [Текст] / І. Марунич, І. Смирнов, // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 23–27.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17015У роботі досліджено концептуальну сутність поняття краудсорсингу, його внутрішню структуру та види, визначено предметні аспекти застосу- вання в туристичній діяльності. Проаналізовано сучасну систему управління туризмом в Україні та конкретизовано її проблемне поле. Окреслено потенціал застосування краудсорсингу як додаткового інструменту управління туристичною галуззю України.The study examines the conceptual essence of the term “crowdsourcing”, its internal structure, and types, as well as defines the subject-specific aspects of its application in tourism activities. The current tourism management system in Ukraine is analyzed, and its problematic areas are specified. The potential of crowdsourcing as an additional tool for managing Ukraine’s tourism industry is outlined.ukкраудсорсингуправління туристичною галуззюкраудcrowdsourcingtourism industry managementcrowdКраудсорсинг як додатковий інструмент управління туристичною галуззю УкраїниCrowdsourcing as an Additional Tool for Managing the Tourism Industry in UkraineArticle