Мілевська Олена ПавлівнаMilevska Olena Pavlivna2024-10-242024-10-242013Мілевська О. Корекція граматикосемантичних умінь в учнів із затримкою психічного розвитку у процесі формування розуміння текстів [Текст] / О. Мілевська // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (7 лютого 2013 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2013. – С. 36–42.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15840Стаття розкриває корекційні можливості психолінгвістичної методики доповнення тексту як інтегрованого прийому розвитку граматичних і семантичних умінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку та одночасного впливу на процес формування розуміння текстуThe article reveals the possible corrective psycholinguistic methods to add the text as an integrated reception of grammatical and semantic skills in primary school children with learning disabilities, as well as the simultaneous impact in promoting understanding of the text.ukучні із затримкою психічного розвиткурозуміння текстумовленнєві умінняграматико-семантичні умінняchildren with mental retardationtext comprehensionspeaking skillsgrammar and semantic skillsКорекція граматикосемантичних умінь в учнів із затримкою психічного розвитку у процесі формування розуміння текстівCorrection of Grammatical-Semantic Skills in Students with Mental Retardation in the Process of Forming Understanding of TextsArticle