Boriak Oksana VolodymyrivnaБоряк Оксана ВолодимирівнаСідько ТетянаSidko Tetiana2023-10-032023-10-032023Сідько Т. Формування комунікативних здібностей молодших школярів з інтелектуальними порушеннями засобом використання соціальних історій [Текст] / Т. Сідько ; науковий керівник О. Боряк // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 262–269.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13877У статті розглядаються питання вивчення і формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Визначено дієві технології формування комунікативних здібностей, схарактеризовано їх специфіку. Дієвим засобом розвитку та формування комунікативних здібностей визначено використання соціальних історій. Подано опис зазначеної педагогічної технології, виділені напрямки її корекційного впливу.The article discussed the issues of studying and forming communicative skills and abilities in primary school children with intellectual disabilities.Effective technologies for forming communicative abilities have been identified and their specificity has been characterized. The use of social stories has been identified as an effective means of developing and forming communication abilities. The description of this pedagogical technology is presented, and the directions of its corrective impact are highlighted.ukспілкуваннякомунікаціякомунікативні навичкисоціальні історіїмолодші школярі з інтелектуальними порушеннямиcommunicationinteractioncommunicative skillssocial storiesprimary school students with intellectual disabilitiesФормування комунікативних здібностей молодших школярів з інтелектуальними порушеннями засобом використання соціальних історійFormation of Communicative Abilities of Younger Schoolchildren With Intellectual Disabilities by Using Social StoriesArticle