Шабалдас І. С.Shabaldas I. S.2017-09-252017-09-252014Шабалдас, І. С. Викладання основ термодинаміки в курсі середньої школи [Текст] / І. С. Шабалдас // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – Вип. 1 (6). – С. 187–193.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2389У статті проведено аналіз недоліків традиційної методики викладання термодинаміки, що має важливе значення у формуванні інтелектуальних умінь та творчих здібностей учнів. Автор пропонує теоретичні та методичні засади інтегрованого навчання феноменологічної термодинаміки в середній школі, що сприяє усуненню її відокремлення від загального курсу фізики.In article the analysis disadvantages of traditional methods of teaching thermodynamics, which is important in the formation of intellectual skills and creative abilities of pupils. The author offers theoretical and methodological foundations for an integrated study of phenomenological thermodynamics in secondary school, which helps to remove its separation from general physics course.ukзакони термодинамікифеноменологічна термодинамікаінтегроване навчанняlaws of thermodynamicsphenomenological thermodynamicsintegrated educationВикладання основ термодинаміки в курсі середньої школиTeaching the Basics of Thermodynamics in the Course of Secondary SchoolArticle