Гончаренко Олена ВолодимирівнаHoncharenko Olena Volodymyrivna2018-05-232018-05-232011Гончаренко, О. В. Особливості соціостатевої стратифікації суспільства як фактор формування традиційної системи освіти і виховання: гендерний підхід [Текст] / О. В. Гончаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 3–12.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4842У статті проаналізовано особливості соціостатевої стратифікації суспільства, підґрунтям якої і досі є біологічні відмінності між статями; виокремлено деякі аспекти традиційної соціостатевоі ідеології, яка виконує роль механізму впливу на навчальний і виховний процес та безпосередньо впливає на характер соціалізації хлопчиків і дівчаток.In the article the peculiarities of the sexual for socio society stratification, based upon the biological differences between the genders, are analyzed, and excreted some aspects of the traditional sexual for socio ideology, which plays role of the mechanism of the influence on the teaching and upbringing process and immediate affects on the character of the boys' and girls' socialization.ukсоціостатева стратифікаціятрадиційна система освіти і вихованнястатево-рольові стереотиписоціостатеві роліsexual for socio stratificationtraditional system of educationsex-role stereotypessexual for socio roleОсобливості соціостатевої стратифікації суспільства як фактор формування традиційної системи освіти і виховання: гендерний підхідFeatures of Sexual for Socio Society Stratification as a Factor of the Traditional System of Education and Upbringing Forming: Gender ApproachArticle