Данильченко ТетянаDanylchenko Tetiana2023-09-252023-09-252023Данильченко Т. Освітнє середовище закладу спеціальної освіти [Текст] / Т. Данильченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 48–52.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13834У статті закцентовано увагу на особливостях створення та функціонування освітнього середовища закладу спеціальної освіти. Розглянуто визначення поняття «освітнє середовище» та «освітнє середовище закладу спеціальної освіти». Окреслено принципи створення освітнього середовища для учнів з особливими освітніми потребами. Відзначено дидактичні засади побудови навчальної складової освітнього середовища закладу спеціальної освіти.The article focuses attention on the features of the educational environment of a special education institution creation and functioning. The definition of the concept of "educational environment" and "educational environment of a special education institution" is considered. The principles of creating an educational environment for students with special educational needs are outlined. The didactic principles of building the educational component of the educational environment of the special education institution were noted.ukосвітнє середовищезаклад спеціальної освітиучні з особливими освітніми потребамипринципи створення освітнього середовищаскладові освітнього середовищаeducational environmentspecial education institutionstudents with special educational needsprinciples of creating an educational environmentcomponents of educational environmentОсвітнє середовище закладу спеціальної освітиEducational Environment of Special Education InstitutionArticle