Хижна Ольга ПетрівнаKhyzhna Olha PetrivnаШпіца Роксолана ІгорівнаShpitsa Roksolana Ihorivna2024-04-092024-04-092023Хижна О. Особливості процесу формування виконавської компетентності студентів‐струнників у процесі музично‐комунікативної діяльності [Текст] / О. Хижна, Р. Шпіца // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 8-9 (132-133). – С. 212–221. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.08‐09/212‐221https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14465У статті висвітлено процес формування виконавської компетентності студентів‐струнників як професійно значущої властивості фахівців,обгрунтовано психолого‐педагогічні механізми виконавської компетентності педагогів‐музикантів. Авторами науково підтверджено, що творча, соціально відповідальна й активна особистість характеризується почуттям нового,критичним ставленням до навколишнього світу, усвідомленням свого місця і ролі серед інших. У статті виконавську компетентність студентів‐струнників розглянуто як становлення, підтримку і управління всіма видами та формами зовнішньо‐ та внутрішньо‐психологічних навчальних дій у процесі музично‐комунікативної діяльності.The article highlights the process of forming the performance competence of string students as a professionally significant attribute of specialists, and substantiates the psychological and pedagogical mechanisms of the performance competence of music teachers. The authors scientifically confirmed that a creative, socially responsible and active personality is characterized by a sense of the new, a critical attitude to the surrounding world, awareness of one's place and role among others. In the article, the performance competence of string students is considered as the formation, support and management of all types and forms of external and internal psychological educational actions in the process of musical and communicative activities.ukвиконавська компетентністьзовнішні та внутрішні чинникиціннісні орієнтаціївиконавський апаратмузично‐комунікативна діяльністьexecutive competenceexternal and internal factorsvalue orientationsexecutive apparatusmusical and communicative activityОсобливості процесу формування виконавської компетентності студентів‐струнників у процесі музично‐комунікативної діяльностіFeatures of the Process of Forming the Performance Competence of String Students in the Process of Musical and Communicative ActivitiesArticle0000‐0002‐8740‐25330000‐0002‐9354‐064110.24139/2312‐5993/2023.08‐09/212‐221