Баландюк Р.Balandyuk R.2023-01-202023-01-202016Баландюк Р. Висвітлення економічної складової у змісті шкільного курсу історії у сучасній зарубіжній педагогіці [Текст] / Р. Баландюк // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 3. – С. 81–84.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12798У даній статті на основі аналізу наукової та науково-методичної літератури Англії, США та Польщі представлено напрацювання вчених, методистів з питання навчання економічної складової у шкільному курсі історії. Було виділено який зміст, економічні поняття та очікувані результати наявні у навчанні економічної складової у зарубіжній педагогіці.The research deals with the analysis of the English, the American and the Polish scientific and guidance literature in the way of teaching economic component into History School Course. It is ascertained what contents, economic notions and expected results are into teaching economic component of History School Course.ukекономічна складовашкільний курс історіїзарубіжна педагогікаметодика навчання історіїeconomic componentHistory School Courseforeign pedagogythe methods of teaching HistoryВисвітлення економічної складової у змісті шкільного курсу історії у сучасній зарубіжній педагогіціThe Explanation of Teaching Economic Component into the Content of History School Course in the Modern Foreign PedagogyArticle