Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-022018-01-022009Сбруєва А. А. Концептуальні засади персоналізації навчання в контексті британських освітніх реформ початку ХХІ ст. / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – Частина друга. – С.58–67.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3396У статті подано характеристику основоположних підходів до визначення шляхів персоналізації навчання, що існують в сучасній зарубіжній теорії освіти; з’ясовано особливості застосування організаційно-педагогічного підходу до персоналізації навчання в контексті реформи середньої освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.The fundamental approaches to the personalisation of learning which exist in the western modern theory of education are characterized. The features of application of the organizational-pedagogical approach to personalisation are found out in the context of UK secondary education reform at the beginning of the XXIst centuryukсередня освітаsecondary educationтеорія освітиtheory of educationВеликобританіяUKконцепція персоналізації навчанняconcept of personalisation of learningосвітня реформаeducational reformКонцептуальні засади персоналізації навчання в контексті британських освітніх реформ початку ХХІ ст.Conceptual Basis for Personalisation of Learning in the Context of British Educational Reforms at the Beginning of the Twenty-first Century.Article