Манейло О. Ю.Maneilo O. Yu.2018-12-122018-12-122017Манейло, О. Ю. Особливості укладання сучасних методичних посібників в системі роботи зі студентами [Текст] / О. Ю. Манейло // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 221–224.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6140У статті розглянуто проблему модернізації навчального процесу на денних і заочних відділеннях ВНЗ в концепції розробки та використання електронних методичних посібників. Функції навчання здійснюються шляхом обміну інформацією між суб’єктами навчання, який іноді опосередкується засобами навчання. Правильна організація цієї діяльності створює умови для активного й успішного навчання. Автор дослідив особливості і переваги використання електронних методичних посібників, які значно розширюють можливості студентів, та зазначив ряд рекомендацій і основних принципів розробки таких посібників. Під час дослідження ми дійшли висновку, що проблема інтегрування в європейський освітній простір передбачає постійний пошук і впровадження найбільш дієвих носіїв інформатизації для студентів та викладачів. Особливістю застосування результатів наукового пошуку є необхідність поступово-послідовної системи включення нових форм і методів навчання студентів. Головне – поєднати усе краще, що є в українському та європейському освітньому просторах. Вирішувати проблему розробки і використання електронних методичних посібників треба системно та в досить короткий термін, оскільки потреби в таких посібниках постійно зростають. Безумовно, далеко не всі викладачі беруть участь у розробленні таких посібників, проте кожен працює над створенням навчально-методичного забезпечення свого предмета, отже, викладені підходи можна використати як модель у цій роботі.The article considers the problem of modernization of the educational process for full-time and correspondence departments of universities in the development and use of electronic manuals. Training functions are carried out through the exchange of information between the subjects of learning, sometimes mediated learning tools. Proper organization of these activities creates conditions for active and successful learning. The author researched the features and benefits of the use of electronic teaching AIDS, that are appreciably extending possibilities of students, and noted a number of recommendations and basic principles for the elaboration of such tools. During the research we came to the conclusion that the problem of integration into the European educational space involves a constant search for and implementation of the most effective carriers of Informatization for students and teachers. Feature of application of results of scientific research, the need gradually-consistent system for the inclusion of new forms and methods of teaching students. The main thing - to combine all that is best in the Ukrainian and European educational spaces. To solve the problem of development and use of electronic manuals is necessary to systematically and in a relatively short time, as demand for such benefits is constantly growing. Of course, not all teachers participate in the development of such AIDS, however, each working to create training and methodological support of their subject, therefore, the suggested approaches can be used as a model in this work.ukелектронні методичні посібникидовідково-інформаційні джереласистемний підхідelectronic methodical manualsreference and information sourcessystem approachОсобливості укладання сучасних методичних посібників в системі роботи зі студентамиStudy оf Peculiarities оf Building Modern Methodical Guidelines іn the System оf Working with Students оf the Day аnd Foreign Forms оf TeachingArticle