Мороз Людмила ВасилівнаMoroz Liudmyla VasylivnaСтахова Лариса ЛьвівнаStakhova Larysa Lvivna2021-03-102021-03-102021-03-04Мороз, Л. В. Значення природничо-наукової складової в професійній діяльності вчителя-дефектолога [Текст] / Л. В. Мороз, Л. Л. Стахова // Innovative Technologies in Scince and Education : IX International Science Conference, (March 04-06, Jerusalem, Israel). – Jerusalem, Israel, 2021. – С. 203–205.978-1-63732-147-8https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10317Підготовка конкурентноспроможного, кваліфікованого, компетентного фахівця завжди залишається актуальною для теорії та практики професійної освіти. В мінливих умовах сьогодення заклади вищої освіти зобов'язані вчасно реагувати на нові виклики суспільства, забезпечуючи належний рівчень підготовки до фахової діяльності майбутніх працівників галузі спеціальної освіти - вчителів-дефектологів.The training of a competitive, qualified, competent specialist always remains relevant for the theory and practice of vocational education. In today's changing conditions, higher education institutions are obliged to respond in a timely manner to new challenges of society, providing an appropriate level of preparation for professional activities of future employees of special education - special education teachers.ukприродничо-наукова складовавчитель-дефектологпрофесійна підготовкафункціядіагностичнакорекційно-розвиткованавчально-виховнаконсультативнапрофілактичнаnatural science componentteacher-defectologistprofessional trainingfunctiondiagnosticcorrectional and developmentaleducationalconsultativepreventiveЗначення природничо-наукової складової в професійній діяльності вчителя-дефектологаThe Value of the Natural Science Component in the Professional Activity of a Teacher-DefectologistArticle10.46299/ISG.2021.I.IX