Одарченко Наталія ІванівнаOdarchenko Nataliia IvanivnaБондар О. В.Bondar O. V.2018-01-292018-01-292012Одарченко, H. І. Практична реалізація принципів науковості, усвідомленості та доступності при викладанні математичних дисциплін у вищій школі [Текст] / H. І. Одарченко, О. В. Бондар // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 92–97.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3787У статті обговорюється проблема практичної реалізації принципів науковості, доступності та усвідомленості при вивченні базових математичних дисциплін 'у ВНЗ України з використанням «активних» форм проведення занять.In article the problem of practical realization of principles of scientific content, availability and purposefulness is discussed at fundamental mathematical disciplines studying in Ukrainian high schools by means of applying of «active» forms of studies' carrying out.ukпринципи дидактики«активні заняття»науковість і доступність процесу викладанняусвідомленість матеріалуякість знаньdidactical principles«active studies»scientific content and availability of the teaching processpurposefulness of the instructional materialquality of knowledgeПрактична реалізація принципів науковості, усвідомленості та доступності при викладанні математичних дисциплін у вищій школіPractical Realization of Principles of Scientific Content, Purposefulness and Availability at Teaching of Mathematical Disciplines at Higher SchoolArticle