Качан СергійKachan Serhii2025-07-112025-07-112025Качан С. Використання методів ситуативного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх економістів в університетах США [Текст] / С. Качан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025. – № 2 (142). – С. 242–251. – DOI: 10.24139/2312-5993/2025.02/242-251https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17182У статті на прикладі методу кейсів розкрито особливості використання методів ситуативного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх економістів в університетах США. Внаслідок аналізу наукової літератури зʼясовано, що застосування методу кейсів у навчальному процесі американських університетів сприяє всебічному розвитку когнітивних навичок студентів відповідно до рівнів таксономії Блума. Завдяки поетапному підходу – від формування базових знань і розуміння до розвитку навичок аналізу, синтезу й оцінювання – студенти поступово опановують складніші форми мислення. Включення тематичних кейсів, зокрема новинних вирізок, у лекційні та семінарські заняття створює сприятливі умови для активного навчання, критичного осмислення матеріалу та практичного застосування знань у змодельованих ситуаціях. Така методика не лише підвищує якість засвоєння навчального матеріалу, а й забезпечує ефективну перевірку сформованих когнітивних умінь через відповідні методи оцінювання. Отже, структурований підхід на основі тематичних досліджень може слугувати потужним інструментом формування навичок вищого порядку у студентів економічних спеціальностей.This article explores the specific features of using situational learning methods in the professional training of future economists at universities in the United States, with a focus on the case study method. Based on an analysis of relevant academic literature, it is demonstrated that the integration of case-based learning in the educational process significantly contributes to the comprehensive development of students’ cognitive skills in accordance with Bloom’s taxonomy. The structured instructional approach – beginning with the acquisition of basic knowledge and understanding, followed by the development of analytical, synthetic, and evaluative thinking skills – enables students to gradually master more complex levels of reasoning. The incorporation of thematic case studies, including real-world examples such as newsclips, into lectures and seminar discussions provides an engaging learning environment that promotes active participation, critical reflection, and practical application of economic knowledge in simulated scenarios. Such methodology not only improves the quality of knowledge retention but also allows for effective assessment of cognitive competences through diverse evaluation tools tailored to each level of intellectual development. Ultimately, a structured learning model based on case studies proves to be a powerful educational instrument in shaping higher-order thinking skills and professional competences in students pursuing economics-related degrees. This approach reflects current pedagogical trends in U.S. higher education, emphasizing experiential learning, critical thinking, and real-world problem-solving as integral elements of modern economic education.ukмайбутні економістипрофесійна підготовка майбутніх економістівметоди ситуативного навчанняметод кейсівfuture economistsprofessional training of economistssituational learning methodscase study methodВикористання методів ситуативного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх економістів в університетах СШАThe Use Of Situational Learning Methods in The Professional Training of Future Economists in U.S. UniversitiesArticle0009-0006-5199-483610.24139/2312-5993/2025.02/242-251