Крівшенко Ліна МиколаївнаKrivshenko Lina MykolaivnaЛях Віктор ВасильовичLiakh Viktor Vasylovych2018-04-202018-04-202012Крівшенко, Л. M. Навчання молодших школярів запитальної діяльності [Текст] / Л. M. Крівшенко, В. В. Лях // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 155–165.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4596У статті розкриваються етапи та способи навчання молодших школярів запитальної діяльності. Приводяться приклади опорних таблиць із запитальними словами та індивідуальною картою з планом-алгоритмом для складання розповіді з елементами опису. Охарактеризовано основні здобутки з пошуку оптимальних шляхів і методів опанування запитальною діяльністю у процесі реалізації дидактичної технології навчання молодших школярів діалогової взаємодії.The article reveals major achievements in the investigation of the optimal ways and methods of learning to ask questions while using the didactic technology of teaching primary school pupils to interact with each other.ukдіалогова взаємодіязапитальна діяльністьбанк запитаньопистворчі методиопорні таблиціплан-алгоритммолодші школяріdialogue cooperationasking activitybank of questionsdescribingcreative methodsНавчання молодших школярів запитальної діяльностіEducating of Junior Schoolchildren Interrogative ActivityArticle