Мороз Людмила ВасилівнаMoroz Lyudmyla Vasylivna2018-11-072018-11-072018-05Мороз Л. В. До питання гуманістичного напряму фахової підготовки вчителів-логопедів [Електронний ресурс] / Л. В. Мороз // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, (14–21 травня 2018 року). – Режим доступу: http://konferenciazoippo2018.blogspot.com/https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5686У статті окреслено пріоритетні задачі навчального закладу, які полягають не тільки в розвитку, а й у формуванні позитивних особистісних якостей педагога-логопеда.В статье обозначены приоритетные задачи учебного заведения, заключающиеся не только в развитии, но и в формировании положительных личностных качеств педагога-логопеда.The article outlines the priority tasks of an educational institution, which consist not only in development, but also in the formation of positive personal qualities of a pedagogue-speech therapist.ukфахова підготовкавчитель-логопедгуманістичний напрямпрофессиональная подготовкаучитель-логопедгуманистическое направлениеvocational trainingteacher-speech therapisthumanistic directionДо питання гуманістичного напряму фахової підготовки вчителів-логопедівThe Question of the Humanistic Direction of Professional Training of Teachers-Speech TherapistsК вопросу гуманистического направления профессиональной подготовки учителей-логопедовArticle