Коровіна (Степанець) К. В.Korovina (Stepanets) K. V.Терменжи Дар’яTermenzhy Dar’ia2019-01-032019-01-032017Коровіна (Степанець), К. В. Відеоуроки з геометрії як один із засобів реалізації принципу наочності [Текст] / К. В. Коровіна (Степанець), Д. Є. Терменжи // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 29–30.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6413У роботі висвітлено необхідність використання відеоматеріалів на уроках математики, їх роль та шляхи застосування у навчальному процесі. Встановлено низку переваг використання відеоуроків на уроках математики.The necessity of application of mathematics videomaterials in the classroom, the irroleand some ways of applying into the learning process are given in the paper. Some advantages of implementing videomaterials during mathematics lessons are determined.ukвідеоурокпринцип наочностіінформаційно-комунікаційні технології в освітінавчання геометріїvideolessonprinciple of visualizationinformation and communication technology in educationteaching geometryВідеоуроки з геометрії як один із засобів реалізації принципу наочностіGeometry Videolessons as one of the Tools of Implementing the Principle of VizualizationArticle