Надолинська A. C.Nadolynska A. C.2018-06-072018-06-072011Надолинська, A. C. Система вправ з розвитку лексикографічних умінь і навичок у майбутніх філологів [Текст] / A. C. Надолинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 373–378.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4937У статті розглянуто різні типи ьі види справ. Серед численних класифікацій, запропонованих ученими, виокремлено і конкретизовано базову систему вправ, що спрямована на розвиток лексикографічних умінь і навичок у студентів філологічного фаху. На прикладі уточненої групи вправ проілюстровано послідовність лексикографічної роботи.In the article the different are considered types and types of exercises. Among numerous classifications, offered scientists, the basic system of exercises of the lexicographic abilities and skills directed on development is selected and specified for the students of philological profession. The sequence of lexicographic work is illustrated on the example of the specified group of exercises.ukлексикографічні вміння і навичкистуденти-філологилексикографічні вправиlexicographic abilities and skillsstudents-philologistslexicographic exercisesСистема вправ з розвитку лексикографічних умінь і навичок у майбутніх філологівThe System of Exercises From Development of Lexicographic Abilities and Skills of Future PhilologistsArticle