Мороз Іван ОлексійовичMoroz Ivan OleksiiovychСтадник Олександр ДмитровичStadnyk Oleksandr DmytrovychЦапенко Марина ВасилівнаTsapenko Maryna Vasilivna2019-03-182019-03-182018Мороз, І. О. Цілеспрямована діяльність викладача фізики по формуванню компетентності в сфері енергозбереження [Текст] / І. О. Мороз, О. Д. Стадник, М. В. Цапенко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 2. – С. 41–43.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6927У даній статті аргументується важливість формування компетенцій з енергозбереження, як важливої складової професійної діяльності викладача. Викладено погляди на компетенції, як своєрідне замовлення суспільства на кваліфіковану підготовку людини до творчої, суспільно корисної діяльності. Новаторство роботи полягає в тому, що ставиться питання про формування енергозберігаючої компетентності як однієї із ключових компетентностей педагога.This article argues the importance of forming competences for energy conservation as an important component of the professional activity of the teacher. The views on competence, as a kind of order of the society for qualified preparation of a person for creative, socially useful activity are outlined. The novelty of the work is that the question is about the formation of energy-saving competence as one of the key competencies of the teacher.ukкомпетентністьенергозбереженнявикладацька діяльністьcompetenceenergy savingteaching activityЦілеспрямована діяльність викладача фізики по формуванню компетентності в сфері енергозбереженняPurposeful Activity of the Teacher of Physics on the Formation of Competence in the Field of Energy SavingArticle