Лучко О. М.Luchko O. M.2018-01-242018-01-242012Лучко, О. М. Практика реалізації комплексу маркетингу в системі управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] / О. М. Лучко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 379–386.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3751У статті подано результати дослідження, проведеного автором у середовищі учасників навчально-виховного процесу ЗНЗ (суб'єктів маркетингової діяльності). Розкрито реалізацію комплексу маркетингу у практиці навчальних закладів.In the article the results of the research conducted by an author in the environment of participants of educational-educator process of secondary educational establishment (subjects of marketing activity) are presented. Realization of marketing complex is exposed in practice of educational establishments.ukмаркетингова діяльність ЗНЗсуб'єкти маркетингукомплекс маркетингумаркетингові дослідженняmarketing activitymarketing subjectsmarketing complexmarketing experienceПрактика реалізації комплексу маркетингу в системі управління загальноосвітнім навчальним закладомPractical State of Marketing Activity of Participants of Educational Process of Secondary Educational EstablishmentArticle