Литовченко Ірина МиколаївнаLytovchenko Iryna Mykolaivna2018-05-112018-05-112011Литовченко, I. M. Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом [Текст] / I. M. Литовченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 172–181.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4776У статті визначено концептуальне підґрунтя андрагогічної моделі М. Ноулза, розкрито сутність Ноулзівських концепцій принципів навчання дорослої людини, андрагогічного процесу, самоспрямованого навчання, навчання за контрактом та навчання протягом життя, що лягли в основу андрагогічноїмоделі.The article defines the conceptual base of M. Knowles' andragogical model, reveals the essence of M. Knowles' concepts of adult learning principles, andragogical process, self- directed learning, contract learning and lifelong learning which formed the foundation of the andragogical model.ukандрагогічна модельМ. Ноулзпринципи навчання дорослихандрагогічний процессамоспрямоване навчаннянавчання протягом життяandragogical modelM. Knowlesadult learning principlesandragogical processself-directed learningcontract learninglifelong learningОсобливості андрагогічної моделі навчання за М. НоулзомFeatures of M. Knowles' Andragogical ModelArticle