Бойко Софія РоманівнаBoiko Sofiia RomanivnaМозгова Дар’я РостиславівнаMozghova Dar’ia Rostyslavivna2025-05-232025-05-232024Бойко С. Стан та перспективи розвитку маркетингової політики туристичної дестинації Сумської області [Текст] / С. Бойко, Д. Мозгова // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 88–92.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17028Стаття присвячена аналізу та впровадженню маркетингових стратегій для підвищення туристичної привабливості Сумської області. В роботі розглядаються можливості адаптації успішних міжнародних маркетингових стратегій до реалій туристичного ринку Сумського регіону. Автором визначено необхідність використання брендингу, цифрових технологій та залучення місцевих громад до розвитку регіонального туризму. Особливе місце приділяється значенню природних та культурних ресурсів Сумщини в процесі становлення культурного, екологічного та активного туризму.The article is devoted to the analysis and implementation of marketing strategies to increase the tourist attractiveness of Sumy region. The paper examines the possibilities of adapting successful international marketing strategies to the realities of the Sumy region's tourism market. The author identifies the need to use branding, digital technologies and involvement of local communities in the development of regional tourism. Particular attention is paid to the importance of natural and cultural resources of Sumy region in the process of formation of cultural, ecological and active tourism.ukмаркетингові стратегіїтуристичний потенціалмаркетинг територійбрендинг дестинаціїрегіональний туризмmarketing strategiestourism potentialplace marketingdestination brandingSumy regionregional tourismСтан та перспективи розвитку маркетингової політики туристичної дестинації Сумської областіStatus and Prospects for the Development of Marketing Policy of the Tourist Destination of Sumy RegionArticle