Тєлєтова Світлана ГригорівнаTielietova Svitlana HryhorivnaНарбекова Д.Narbekova D.2023-03-102023-03-102022Телетова С. Особенности социализации иностранных студентов на начальном этапе обучения [Текст] / С. Телетова, Д. Нарбекова / Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін : зб. наук. праць / [редкол.: С. В. П’ятаченко (голова), І. Б. Іванова, З. В. Савченко та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – С. 124–133.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13130У статті розглядається сутність і структура соціалізації іноземних студентів, визначаються її мета, основні принципи та підходи, зміст даного процесу на початковому етапі навчання, описуються види адаптації студентів- іноземців, виявляються зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на адаптаційні процеси, аналізуються соціалізувальні можливості освітнього середовища ЗВО й регіону, організаційно-педагогічні умови, від яких залежить ефективність соціальної адаптації іноземних студентів.The article considers the essence and structure of the socialization of foreign students, defines its goals, basic principles and approaches, the content of this process at the initial stage of training, describes the types of adaptation of foreign students, identifies external and internal factors that affect the adaptation processes, analyzes the socializing potential of the educational environment university and region, organizational and pedagogical conditions on which the effectiveness of social adaptation of foreign students depends.ruсоціалізаціяадаптаціяіноземні студентиосвітнє середовищевнутрішні та зовнішні чинники соціальної адаптаціїорганізаційно- педагогічні умови соціалізації іноземних студентівsocializationadaptationforeign studentseducational environmentinternal and external factors of social adaptationorganizational and pedagogical conditions for the socialization of foreign studentsОсобливості соціалізації іноземних студентів на початковому етапі навчанняFeatures of socialization of foreign students at the initial stage of learningArticle