Чижська Т. Г.Chyzhska T. H.2018-08-302018-08-302011Чижська, Т. Г. Про підвищення ефективності навчання учнів розв'язувати фізичні задачі за допомогою самостійно складених опорних конспектів [Текст] / Т. Г. Чижська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 64–71.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5160Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена потребою створення методики вирішення такої важливої освітньої проблеми, як навчання учнів запам'ятовувати формули і застосовувати їх у процесі складання і розв'язування задач з фізики. Одним з ефективних засобів для цього є шлях навчання учня самостійно створювати опірні конспекти з відповідних розділів фізики.Actuality of material, expounded in the article, is conditioned the necessity of creation of method decision such important educational problem, as teaching students to memorize formulas and apply them in the drafting process and decision some tasks of physics. One of effective methods for achievement of this purpose there is teaching students to make independent supporting support-compendiums on the proper sections of physics.ukскладання і розв'язання фізичних задачопорний конспектметодика запам'ятовуваннятипи пам'ятіdrafting and decision of physical taskssupporting compendiummethod of memorizingtypes of memoryПро підвищення ефективності навчання учнів розв'язувати фізичні задачі за допомогою самостійно складених опорних конспектівAbout Increase of Learning Efficiency of Pupils to Decide the Physical Problems by Means of Independent Basic AbstractsArticle