Троцька О. С.Trotska O. S.2021-04-132021-04-132015Tpoцька, О. С. Особливості системи завдань еко(біо)етичного спрямування [Текст] / О. С. Tpoцька // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 99–101.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10538У статті проаналізовано систему завдань еко(біо)етичного спрямування як засобу формування ціннісношанобливого ставлення учнів до природи. Охарактеризовано цілісну, ієрархічну, рівневу, циклічну систему завдань, структура якої складається з різних типів завдань (репродуктивні, реконструктивні, творчі, завдання на практичну діяльність).The system of ecoethical tasks which can be used for forming students valued attitude toward the nature has been analyzed in the article. Coherent, hierarchical, levelled, cyclic system of tasks has been characterized. It has been shown that the structure of this system comprises different tasks (reproductive, reconstructive, creative, practical activity).ukсистема завданьтворчі завданняекоетикабіоетикаsystem of taskscreative tasksecoethicsbioethicsОсобливості системи завдань еко(біо)етичного спрямуванняSpecifics of System of Eco(Bio)Ethical TasksArticle