Москаленко Микола ПавловичMoskalenko Mykola Pavlovych2021-04-192021-04-192015Москаленко М. П. Формування інтелектуальних вмінь студентів біологічних спеціальностей під час проведення лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Фізіологія рослин» [Текст] / М. П. Москаленко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 84–86.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10597У статті охарактеризовано методику формування інтелектуальних умінь студентів встановлювати причинно-наслідкові взаємозв’язки між морфологією і функціями органоїдів, синтезувати абстрактні поняття з візуальними результатами експерименту на прикладі лабораторної роботи з навчальної дисципліни «Фізіологія рослин».The methodology for formation of the students intellectual skills is defined in the article, such as figuring out cause-and-effect relationship between the morphology and the functions of the organelles, synthesis of the abstract concepts with the visual experimental results in terms of the course unit «Plant physiology» laboratory classes.ukінтелектуальні вміннябудова і функції органоїдів рослинної клітинипричиннонаслідкові зв’язкиintellectual skillsconstruction and functions of the plant cell organscause-and-effect relationshipФормування інтелектуальних вмінь студентів біологічних спеціальностей під час проведення лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Фізіологія рослин»The Formation of the Intellectual Skills of the Students with Biology as a Major During the Course Unit «Plant Physiology» Laboratory ClassesArticle