Косенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii MykolaiovychНагорна НаталіяNahorna Nataliia2023-10-032023-10-032023Нагорна Н. Комплекс вправ з розвитку дрібної моторики у молодших школярів з порушеннями інтелекту [Текст] / Н. Нагорна ; науковий керівник Ю. Косенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 205–210.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13872У статті наголошено на важливості розвитку дрібної моторики у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано наукові дослідження з проблеми формування, розвитку та корекції дрібної моторики в означеної категорії школярів. Підкреслено важливість спеціально організованої роботи з розвитку дрібної моторики у дітей початкових класів. Описано комплекс вправ з розвитку дрібної моторики. Зазначено структурні компоненти вказаного комплексу вправ. Стисло охарактеризовано кожний структурний компонент розробленого комплексу вправ з розвитку дрібної моторики у молодших школярів з порушеннями інтелекту.The article emphasizes the importance of developing fine motor skills in children of primary school age with intellectual disabilities. Scientific studies on the problem of formation, development and correction of fine motor skills in the specified category of schoolchildren are analyzed. The importance of specially organized work on the development of fine motor skills in primary school children is emphasized. A set of exercises for the development of fine motor skills is described. The structural components of the specified set of exercises are indicated. Each structural component of the developed complex of exercises for the development of fine motor skills in younger schoolchildren with intellectual disabilities is briefly characterized.ukмолодші школярі з інтелектуальними порушеннямидрібна моторикакомплекс вправкомпоненти комплексу вправyounger schoolchildren with intellectual disabilitiesfine motor skillsset of exercisescomponents of the set of exercisesКомплекс вправ з розвитку дрібної моторики у молодших школярів з порушеннями інтелектуComplex of Exercises for the Development of Fine Motors in Younger School Students with Intellectual DisabilitiesArticle