Працьовитий Микола ВікторовичPratsovytyi Mykola Viktorovych2023-02-072023-02-072017Працьовитий, В. Конструктивна теорія функцій як навчальна дисципліна програмипідготовки магістра математики в умовах педагогічного університету [Текст] / В. Працьовитий // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Семеніхіна, З. Бак, М. П. Вовк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2017. – Вип. № 2 (3) – С. 64–67.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12889У доповіді пропонується концепція формування змісту навчальної дисципліни «Конструктивна теорія функцій», яка передбачає знайомство майбутніх магістрів математики з неперервними функціями зі складною локальною структурою та фрактальними властивостями; обґрунтовується потреба та доцільність такої дисципліни, її зв’язки з іншими дисциплінами навчального плану. Розгорнуто представляються завдання курсу і його наповнення задачним матеріалом.In the report we propose the concept of forming the content of the discipline "Constructive Theory of Functions", which involves acquaintance of future masters of mathematics with continuous functions with complex local structure and fractal properties. We prove the necessity and expediency of such discipline, its connection with other disciplines of the curriculum is substantiated. Also we present the tasks of the course and its filling with math problems.ukнеперервна функціясингулярна функціяніде не монотонна функціянедиференційовна функція𝑄-зображення дійсних чиселінверсор цифр зображення числасистема кодування дійсних чиселмета та завдання навчальної дисциплінисамостійна роботанаукова діяльність студентаcontinuous functionsingular functionnowhere monotone functionnon-differentiable functionQ-representation of real numbersinversor of digits of number of representationreal numbers coding systempurpose and tasks of educational disciplineindependent workscientific activityКонструктивна теорія функцій як навчальна дисципліна програми підготовки магістра математики в умовах педагогічного університетуConstructive Theory of Functions as Educational Discipline for Preparation to Master's Degree in Mathematics in Pedagogical UniversityArticle