Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-192018-01-192002Сбруєва, А. А. Вивчення глобалізаційного контексту сучасних освітніх реформ у курсі "Порівняльної педагогіки" / А. А. Сбруєва // Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. − Ніжин : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2002. − С. 49−54.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3664У статті подано визначення та аналіз поняття “глобалізація освіти” як одного з основоположних у авторському навчальному курсі “Порівняльна педагогіка”. Охарактеризовано чинники розвитку глобалізації освіти в історичному аспекті та в сучасних умовах. Розглянуто чотири виміри глобалізації освіти як процесу, що визначає сутність освітніх реформ кінця ХХ ст.: економічний, політичний, культурно-етичний та технологічний.The article is devoted to the analysis of the concept “globalization of education” as one of the fundamental in the authors’ course of “Comparative education”. The characteristics of the factors of the globalization of education in its historical and modern aspects is done. The concept is structured into four dimensions: economic, political, cultural and technological, which are commented in the article.ukпорівняльна педагогікаComparative educationглобалізація освітиglobalization of educationчинники глобалізації освітиfactors of the globalization of educationвиміри глобалізації освітиdimensions of the globalization of educationВивчення глобалізаційного контексту сучасних освітніх реформ у курсі "Порівняльної педагогіки"The Study of the Globalization Context of the Modern Educational Reforms in the Course of “Comparative Education"Article