Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252006Каленик, М. В. Організація навчального процесу – головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2006. – Вип. 66, Ч. 2. – С. 17–20.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1762У статті показано, що вирішення проблеми змісту методики навчання фізики – навчального предмета ґрунтується на його практичній спрямованості.It is shown in the article, that decision of problem of maintenance of method of teaching of physics – educational object is based on his practical orientation.ukнавчальний предметметодика фізикицільовий посібникзміст занятьschool subjectdestination manualmethods of physicscontent of lessonsОрганізація навчального процесу – головний зміст методики навчання фізики, як навчального предметаEducation Process – the Main Content of the Teaching Methods of Physics as a School SubjectArticle