Шевчук Діана ОлександрівнаShevchuk Diana OleksandrivnaМозгова Дар’я РостиславівнаMozghova Dar’ia Rostyslavivna2025-06-102025-06-102024Шевчук Д. Організація PR-діяльності в туризмі [Текст] / Д. Шевчук, Д. Мозгова // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 118–121.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17101У статті досліджується роль PR-діяльності в сучасній туристичній індустрії. Акцент зроблено на основних підходах до створення позитивного іміджу туристичних організацій, методах взаємодії з цільовою аудиторією та інструментах просування туристичних послуг. Автором визначено необхідність використання PR-інструментів насучасному туристичному ринку для популяризації туристичних продуктів. Проаналізовано комплекс PR-заходів, які можуть бути використані туристичним підприємством для налагодження зв’язків з громадськістю.The article examines the role of PR activities in the modern tourism industry. The emphasis is placed on the main approaches to creating a positive image of tourism organizations, methods of interaction with the target audience and tools for promoting tourism services. The author identifies the need to use PR tools in the modern tourism market to popularize tourism products. The author analyzes a set of PR-measures that can be used by a tourism enterprise to establish public relationsukзв'язки з громадськістю (PR)туризмстратегія просуванняіміджкомунікаціїсучасні технологіїpublic relations (PR)tourismpromotion strategyimagecommunicationsmodern technologiesОрганізація PR-діяльності в туризміOrganization of PR Activities in TourismArticle