Дегтяренко Тетяна МиколаївнаДегтяренко Татьяна НиколаевнаDehtiarenko Tetiana Mykolaivna2017-02-132017-02-132015Дегтяренко, Т. М. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку [Текст] / Т. М. Дегтяренко // Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. – Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка. – 2015. – 4 (123).– С. 11–15.2308-4634https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1030У статті проведено аналіз проблем і перспектив професійно-трудового навчання дітей та підлітків з порушеннями психофізичного розвитку в сучасних економічних умовах. Зазначено, що в попередній публікації наведено результати аналізу методологічної сутності сучасних освітніх реформ і визначено роль спеціальних шкіл у професійно-трудовій підготовці підлітків з порушеннями психофізичного розвитку. Висвітлено проблеми професійно-трудової підготовки учнів з порушеннями психофізичного розвитку, пов'язані з впровадженням у практику ідей інклюзивного навчання цієї категорії дітей.В статье проведен анализ проблем и перспектив профессионально-трудового обучения детей и подростков с нарушениями психофизического развития в современных экономических условиях. Указано, что в предыдущей публикации приведены результаты анализа методологической сущности современных образовательных реформ и определено роль специальных школ в профессионально-трудовой подготовке подростков с нарушениями психофизического развития. Освещено проблемы профессионально-трудовой подготовки учащихся с нарушениями психофизического развития, связанные с внедрением в практику идей инклюзивного обучения этой категории детей.The article analyzes the problems and prospects of professional-labor training of children and young people with impaired mental and physical development in the current economic conditions. Pointed out that author’s previous publication presented the results of analysis of the methodological essence of modern educational reforms and the role of special schools in professional-labor training of young people with impaired mental and physical development. The author has shown the problems of professional-labor training of pupils with impaired mental and physical development, associated with the implementation into practice the ideas of inclusive education of children in this category.ukмодель трудової підготовкипрофесійно-трудова підготовкарозумово відсталі учніспеціальні школимасові школиінклюзивне навчаннямодель трудовой подготовкипрофессионально-трудовая подготовкаумственно отсталые ученикиспециальные школымассовые школыинклюзивное обучениеmodel of labor trainingprofessional-labor trainingmentally impaired pupilsspecial schoolsordinary schoolsinclusive educationНова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвиткуНовая образовательная парадигма и роль массовых школ в профессионально-трудовой подготовке учащихся с нарушениями психофизического развитияNew Educational Paradigm and the Role of Ordinary Schools in Professional-Labor Training of Pupils with Impaired Psychophysical DevelopmentArticle