Бугрій Володимир СтаніславовичBuhrii Volodymyr Stanislavovych2018-05-292018-05-292011Бугрій, В. С. Системний підхід як методологічна основа вивчення шкільного краєзнавства [Текст] / В. С. Бугрій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 160–166.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4864У статті проаналізовано особливості системного підходу до вивчення шкільного краєзнавства. Установлено, що шкільне краєзнавство як система характеризується: наявністю компонентів; їх взаємовідносинами і взаємодоповненням; зв'язком із загальним освітньо-науковим середовищем як більш широкими системами; розвитком. Використання системного підходу дає можливість реалізувати таку методологію дослідження проблеми, яка не лише сприяє комплексному вивченню шкільного краєзнавства, а й виконує роль методу його вдосконалення.In the article possibilities of approach of the systems are analysed at the study of school study of a particular region. It was set that school study of a particular region as a system is characterized: by the presence of components; by their mutual relations; by connection with general to scientifically-educational by an environment, as more wide systems; by development. The use of approach of the systems enables to realize such methodology of research of problem, which is not only instrumental in the complex study of school study of a particular region but also plays the role of method of his improvement.ukсистемний підхідпедагогічна системакомпоненти педагогічноїсистемиметодологія дослідженняшкільне краєзнавствоapproach of the systemspedagogical systemcomponents of the pedagogical systemresearch methodologyschool study of a particular regionСистемний підхід як методологічна основа вивчення шкільного краєзнавстваApproach of the Systems as Methodological Basis of Study of School Study of a Particular RegionArticle