Вереітіна Ірина АнатоліївнаVereitina Iryna Anatoliivna2019-01-152019-01-152010Вереітіна, І. А. Сутність інтеграції професійної та іншомовної мовленнєвої діяльності у становленні професійного навчання засобами іноземної мови [Текст] / І. А. Вереітіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 430–437.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6552У статті досліджується структурування інтегрованого процесу навчання професійній діяльності засобами англійського писемного мовлення та представлено його уніфіковану модель. Доведено, що системний перехід від професійних теоретичних знань до лінгвістичної роботи і до професійно-орієнтованої діяльності, що здійснюється іноземною мовою, відповідає найбільш високому рівню іншомовної мовленнєвої компетентності.The structuring of an integrated process of professional training by means of English writing is studied in the article. Its unified model is also presented. It is proven that the system transaction from professional knowledge to linguistic training and to professional activity by means of foreign language corresponds to the highest level of foreign language competence.ukінтеграціяписемне мовленняпрофесійна діяльністьінтегрований процеc навчанняетапи організаціїлексичний матеріалписьмовий переказintegrationwritten speechprofessional activityintegrated training processstages of organizationlexical materialwritten interpretationСутність інтеграції професійної та іншомовної мовленнєвої діяльності у становленні професійного навчання засобами іноземної мовиProfessional аnd Foreign Language Activity Integration Essentials іn Professional Training Formation by Means оf Foreign LanguageArticle