Шабалдас Олексій СергійовичShabaldas Oleksii Serhiiovych2025-02-172025-02-172024Шабалдас О. Методичні особливості організації роботи з невстигаючими учнями з інформатики у старших класах в умовах змішаного навчання [Текст] : магістер. робота / О. Шабалдас ; науковий керівник Н. Дегтярьова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – 85 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16492Кваліфікаційне дослідження присвячене методичним особливостям організації роботи з невстигаючими учнями з інформатики у старших класах в умовах змішаного навчання. Перший розділ присвячений реалізації диференційованого підходу в умовах змішаного навчання. Другий розділ присвячений подоланню освітніх втрат при формуванні інформатичної компетентності під час вивчення інформатики. Теоретична значущість. За даними освітніх досліджень, кількість учнів, які мають труднощі у вивченні точних наук, включаючи інформатику, зростає через низьку мотивацію, недостатню технічну підготовку або складність матеріалу. Особливої уваги потребує адаптація методів навчання для зменшення освітніх розривів. Практичне значення одержаних результатів. Полягає дослідження полягає в розробці методичних рекомендацій з цієї теми та сприятиме підвищенню професійної компетентності педагогівThe qualification study is devoted to the methodological features of the organization of work with underachieving students in computer science in high school in the conditions of blended learning. The first section is devoted to the implementation of a differentiated approach in the context of blended learning. The second section is devoted to overcoming educational losses in the formation of computer competence during the study of computer science. Theoretical significance. According to educational research, the number of students who have difficulties in learning the exact sciences, including computer science, is increasing due to low motivation, insufficient technical training or the complexity of the material. Special attention needs to be paid to adapting teaching methods to reduce educational gaps. Practical significance of the results obtained. The research consists in the development of methodological recommendations on this topic and will contribute to the improvement of the professional competence of teachersukдиференційований підхідінформатиказмішане навчанняосвітні втратиінформатична компетентністьdifferentiated approachcomputer scienceblended learningeducational lossesinformatics competenceМетодичні особливості організації роботи з невстигаючими учнями з інформатики у старших класах в умовах змішаного навчанняMethodological Features of the Organization of Work with Underachieving Students in Computer Science in High School in the Conditions of Blended LearningMasters